Sunday, August 28, 2005

劉美君

在黃偉文的《After ten》大碟中,邀請了她重新演繹「大開眼戒」,我聽了一次便上癮了,喜歡只因那編曲新鮮,只因她的腔調,真的很性感,很能感動人。

雖然她已有一段時間沒有公開露面,但她可從沒有遠離我。朋友間很喜歡玩一個遊戲,也可說是喜歡玩弄我,他們會先呼喚我的名字並揚手示意叫我走近,待我有所回應後,便別過臉,哼出一句歌,故意讓我尷尬。而那首歌正是......

劉美君-「午夜情」


3 comments:

Komino san said...

我有個提議,你不如換下個blog既layout,因為有d悶...
:)

Komino san said...

我同屋唔知發咩癲,隻"after ten"一出就買,但我真係唔覺得好好聽囉....諗諗下,原來隻碟之不過係個karaoke點歌list,比d鐘意唱k的人跟住練,到去k時順住點.
我昨日都有被迫練歌.

:(

Unknown said...

我都唔覺得隻碟好值得買,但我就很喜歡「大開眼戒」。

改layout好煩ga....我又唔識...冇咁多時間...