Tuesday, June 05, 2007

愛情回水(CashBack)

Sometimes love is hiding between the seconds of your life

儘管蜘蛛俠、海盜王都賣個滿堂紅,它們始終不是我杯茶 ;
自電影節後,很久很久沒有看這類型的電影了,《Cash Back》我真的很喜歡。

時間,有人想要消磨,有人想要珍惜,有更多人想要追回,但卻永遠辦不到。。。
那麼愛情呢?付出了的愛,一聲「回水」,可以收回嗎?

如片中的對白一樣,
「時間可以暫停,可以慢速播放,卻永遠無法倒流」
別讓錯過的事成為遺憾,把握機會才是上策。

ps 今天終於辭職了,機會也總算把握了!! 束縛終於卸下,此刻真的很快樂!!

7 comments:

June said...

一個月後,又一條好漢!

Anonymous said...

趁果個又麻煩又冇口德又冇品格更年期嘅老闆唔o係香港,update下個resume啦!叫人幫妳搵份好工啦XD

Anonymous said...

congratulations for leaving your mad boss = P

is "cashback" really good? i wanna watch it also!

Anonymous said...

we should go K to celebrate!!!
I also resign......

Unknown said...

嘩!! 多謝哂大家支持ar!!
lee兩日我manager都有留我ar!! 差d都比佢感動到,不過,d friends對我咁好,我又點捨得對自己咁差呢!!

Alfred, 我覺得Cash back好睇,不過完場時,即聽到有d人唔太喜歡, anyway, 我覺得一看無妨呀!!

ah choi, ur boss is a bitch, even worse then mine. Sing K is a great idea, let's sing 順流逆流,,,hahaha!!

Anonymous said...

I've watched that finally, the british humours are of first class, the presentation of the film is stylish, actors played the plot well. Overall I can give 4 star.

Unknown said...

Nice to hear you like this film. do you like the KungFu man?? his comical act is so funny, he really attracted me!!