Saturday, June 09, 2007

決定

為了旅行,三個月,就三個月吧!
希望你真的會遵守承諾,別讓我對你僅存的信任付之流水。。。

8 comments:

Anonymous said...

are you kidding? you stay 3 more months???
oh...no!

sm :(

Unknown said...

唉!!令你地失望,唔好意思呀!!
我最後都心軟、屈服啦!!但係正式日期仲未定。

雖然決定之後,又聽到另一個賤人响我背後講既說話,但係算啦!!

我唔會比自己後悔...

Anonymous said...

oh....too bad!!! :(
ah choi

Anonymous said...

忍一時之氣
無理不用理
唔做發脾4
完成你大器

哈哈...夠唔夠leung呢??但係...我諗你明我講咩既...it is wt a wise ppl does...maybe it's for lift up yr EQ...ha.ha....

Unknown said...

唉...我真係為五斗米而折腰喇!!

暫時「忍」住先la!!
好快好快就「海闊天空」嫁喇!!

t t said...

add oil ar!
if too sun foo, call us out to throw bitter water!

June said...

都啱既,五斗都唔少o家,努力!!
不過,勢色唔對,要大叫「唔好」呀,知無?

Unknown said...

thanks a lot!! my dearest friends!!
黎梗lee三個月,我會小心提防細契突襲ga la!!