Thursday, June 14, 2007

亡命49

近來,身邊充滿著令人愉悅的因子,就算在等/乘巴士期間,都遇上不少趣事。。。

今天,我坐在巴士下層最後一排的一角,身旁是兩位二、三十歲,身型健碩、樣貌正常的男士。本來我真的滿討厭別人在車廂內大聲說話,但他們的對話,真的讓我笑破肚皮,還差點想要搭訕呢!

「Hey!!今個星期去party嗎?」
「吓!又嚟…聽聞你哋上次好賴野wor!!」
「嘩!頂…係囉! #*xyzX9%**」

這時我的耳朵開始豎起來…(^_^)

「嗰晚話fd搭fd出黎飲野,講到明d仔俾錢…我地成班仔都叫做專業人士呀!! 又警察、又海關咁,都唔算差丫,係咪先?! 頂……」「成班女出到黎…%$xx*yz*^…唉!唔得都算啦!....」

「嘩! xxx......49歲...」

「xxxx!! 飲左幾千蚊仲要得我地俾錢,幾唔gir呀!!」

「嘩!! Lee d 時候真係要勁飲酒黎麻醉自己wor!!」

「喂!! 咁你今個星期黎唔黎呀!! 今次唔會出事架喇!!」

「好!諗下先……」

忍笑,從來是我的弱項;當時我一直低著頭,全身顫抖。。。
心想:「你們看來是誤交損友了!哈哈!!」

同一個晚上,在另一段車程聽到兩位男士談到類似的派對活動......
「嘩!! 幾正呀! low cut都黎埋……」
哈哈!! 這回真是一面天堂、一面地獄了!!

1 comment:

t t said...

ho mo liu ar >.<