Wednesday, September 12, 2007

Last Day

Dear buddies,

Times fly, today is my last day in XXXXXXXXX.

It has been my great pleasure knowing you and would like to take this opportunity to thank you for your support and patient with me throughout these memorable days, especially......

Thanks to Lu & Linda for giving me a lot of opportunities, supports and guidances.
Thanks to Jason & Terry for everyday "breakfast express".
Thanks to Kate, Carolin & everyone who endure my annoying laugh.(^_^)

I really enjoy working with you guys, because you are so nice, charm and professional.
...... hope our paths will cross again in the near future.

All the best wishes,


過去一年半的時光,我真的過得很快樂。不管同事抑或工作伙伴,所有人都待我很好,都很照顧我,能夠認識你們,甚至成為好朋友,可真是我的褔氣。

近來,勸我留下的聲音此起彼落,突然發覺自己也滿受歡迎的呢!來到今天,雖然有點不捨,然而,我還是希望踏上新的旅程,接受新的挑戰,未來的路又將會遇上怎麼樣的人和事呢?一切一切都叫我期待。。。

關於旅行的事,不用擔心我了。我雖然大懵,又準備不足,不過如你們所說「傻人有傻福」嘛!經理建議我將旅遊相簿命名為「傻大姐遊意、法」。。。呵呵!跟我原來的想法很接近呢!

明天起,歐遊的夢正式展開,
傻大姐夢遊全紀錄

陪你發一個最傻氣、最快樂的夢。。。

3 comments:

卡臣 said...

have a nice trip!

Unknown said...

thanks!! the trip is really nice...
i will have a detail report afterward....

Block27 said...

Have a happy holidays.