Wednesday, March 29, 2006

快快慢活

兩個多月前,在逛書店時看到這本書,被封面上的四個字-「好想懶惰」打動了,便把它買下來。當時,我剛剛辭職了。

正式離職後這個多星期,狂歡、大病讓時間匆匆流走,還未來得及享受「慢慢快活」、好好懶惰的感覺,我未來的工作便就此定下來了。

下月中開始,我便從劇場藝術界跳到電視電影的周邊界別。對我來說,那份工作是一項挑戰,陌生的界別,半陌生的工作性質,還有...也是讓我最擔心的一項,就是已久違了的正規上班時間。

對啊!挑戰又來了!尚餘十多天時間,我得好好把握,好好懶惰一下,盡情睡覺、看書、購物和投入電影節的懷抱裡。

六月, 我終於從火星著陸地球了!(^_^)

4 comments:

Komino san said...

oh, work in TST....

June said...

我話晒曾經都係半個電視人,有咩事,可以搵我幫忙,我仲有好多contact o家!

真好!終於著陸了!

Unknown said...

唉..我又唔係去拍電視,不過有野要你幫時,你唔講我都會搵你la!! 冇得推我架!!hehe!

Anonymous said...

搵到工拿?響TST番工?我都係喎, 睇下可唔可以一齊食lunch?你份工做咩架?