Saturday, April 08, 2006

愛生活


傭懶地躲在被窩,享受著日光和涼風的滋養,一直睡至中午;
走到咖啡室,喝一支西柚汁,讀一本已藏在書架上很久很久的書;
呆在家中一連看三十集《金枝慾孽》後,再破解《達文西密碼》;
到劇院看那些配上了讓我一知半解的英文字幕的德法電影;
在各大商場狂瘋購物,買衫、買鞋、買書……把所有積蓄都花光;

這幾天就這樣過去,沒有什麼特別活動,卻十分享受這鮮有既閒逸又無拘無束的時光。朋友說假期該多到一些特別的地方,我這樣漫無目的就是浪費。唉!何謂假期?「趕 什麼趕?

14 comments:

Komino san said...

這未嘗不是個很好的假期啊!沒病沒時間表沒工作的日子很好過快吧,快樂就是如此的簡單。

Unknown said...

對呀!!我也非常享受,覺得非常之嘆呀!!

June said...

要不要在新工作開始前聚一聚呢?

Komino san said...

那什麼時候開始上新工呢?

Unknown said...

18號返新工la!! 聚一聚,相當好,順便可以慶祝埋小美生日呢!!

但19號之前,每日都與電影節有約。
20號?? 21號?? 22號???

Komino san said...

嘩,我冇諗過你知我生日!

June said...

不如21號?

Komino san said...

sorry, 箇日我自用!!

Unknown said...

當然知啦! 你同我同一個星座,你頭我尾。
咁你想邊日呀?你話事啦!

Komino san said...

個主題係"你返工前聚聚",但家陣係你話你要睇戲到19號.....

June said...

你地會唔會考慮黎tst搵我食lunch?
咁就可以返工前聚聚啦

Unknown said...

所以應該轉為慶你生辰和慶我開工大吉既聚會囉!

這兩天都在忙呢,都係假期後啦!!

Komino san said...

遲下jay上班,到TST食飯就在所難免,請提供好去處資料以作參考啦!

Unknown said...

聽聞嚮尖沙咀有一間法國餐廳好好食,等我去查探下先!!
不過其實我去邊度食都ok啦,因為大家都住港島區嘛!