Monday, March 13, 2006

求職記

下午收到一位老先生的來電,說我早前申請該公司的職位。他在電話中簡單問了我現職的工作範圍,然後概述有關職位的工作範圍,言談之間,我覺得這個人十分古怪……

「你住嚮邊?」 「筲箕灣」
「呵!咁啱既,我地公司嚮柴灣,點解會咁近嫁呢?!你住筲箕灣邊度呀?」
「吓…住筲箕灣果度囉!」……
他簡述工他範圍後,便問:「咁你有冇興趣做我地lee類工作呢?」
其實我沒有興趣,跟我想接觸的工作也毫無關係,便答:「我在這方面完全沒有經驗…」
他又再問我現職的工作範圍,又問:「你份工要加班嗎?」「要」「哦!咁我地都唔洗既,六點幾都得架喇!咁你有冇興趣做我地份工呀?」吓?又問!後來我不耐煩,說:「不如你俾你公司網址我,我有興趣先打比你啦!」
留過資料後,他再補充一句:「如果你有朋友想入我地lee行,你就介紹比我啦!」

嘩!這個市場真有那麼渴市嗎?有志投身Shipping界別,或久久找不到工作的朋友,又不介意與奇怪同事共事的話,聯絡我吧!

No comments: