Saturday, January 07, 2006

「出黎行,預咗要還」

聖誕為歡樂而積聚的工作債,假期完結便以星期六日來償還,真是「太公平」了。

今天甫踏入公司,便看到電車男同事那比五元幣更大的黑眼圈,面色泛黃;後來知道他為了協助我部門衝刺在公司熬了一個晚上,真有點內疚,只因昨夜我還在卡拉ok大展歌喉。

無奈地還是把他折磨至晚上一時,然後說一句明天再會,才讓他回家去!此刻我的心還有點忐忑呢![=.=]

9 comments:

Komino san said...

喂,用你的手機拍這稻中兵團團員來看看...

Unknown said...

唔得...我怕我一影連佢個魂魄都懾埋入我個電話度ar...

t t said...

誰是电車男同事呀???

Komino san said...

哈哈,相信偷映係唔會出事既!

June said...

電車男同事就係o個個眼細細,個頭keep住好亂同埋好油...呢,"小小匙羹",記得無?

Unknown said...

haha...描述得非常準確!!
同埋佢都幾鍾意著電車牌格仔衫...絕配!

所以我成日都問佢點解要扮電車,叫佢好好搵番自己既生活,真係唔明點解好好地一個人,為咗工作攪成咁,太可惜la!!

Komino san said...

電車牌格仔衫? what's that?

Unknown said...

你看過《電車男》嗎?
格仔衫是他的標記!!

t t said...

哦哦哦 :>