Wednesday, July 05, 2006

人渣

曾經不下數十次在這裏發表對C.朗拿度的不滿,並予以「毒瘤」的稱號。今天看到這片段後,更覺得我的眼光是沒有錯的,他的外貌是由心而發的醜陋,那囂張的嘴臉,討厭至極。片段中,舒利亞說要朗尼揍他一拳洩忿,這未免太便宜了罷,就算立即把他奄割也難洩我心頭之忿呀!

人渣C朗,
心術不正的人是絕對不會美麗的,再怎麼也只是一張假面具,
慳番D Gel啦!無用架喇!!陰險小人 ......




自英格蘭出局後,我的世界盃日誌已失去重心,我到底要支持哪一隊呢?
此刻......法國,請代我報仇!

有關報導,請按COMMENT.

10 comments:

Unknown said...

「C朗」蠱惑招辣興朗尼

朗尼被趕出場,竟然是因為被曼聯隊友「C朗」基斯坦奴朗拿度「辣」?英國有電視台拍到,「C朗」開波前曾經不友善地用頭撞朗尼,到踩人事件發生後,「C朗」不但向球證撥火,甚至在朗尼被逐後向場邊單眼,前英格蘭射手舒利亞對朗尼話,下次見到「C朗」最好「一拳打過去」。

蓄意撥火 事後得戚

曾表示有意轉投皇家馬德里的「C朗」,似乎不介意與曼聯隊友反面,開波前朗尼與葡萄牙前鋒保列達閒聊,「C朗」竟然突然走近,然後充滿敵意用頭撞朗尼。從電視鏡頭所見,當時朗尼一臉愕然,但似乎已被激嬲,結果朗尼在下半場發脾氣用腳踩葡萄牙後卡維奴要害,鑄成大錯。

據知,球證原本無打算向朗尼出示紅牌,不過「C朗」狂奔四十米到意外地點,然後不斷向球證撥火問:「為甚麼不趕他出場?」導致朗尼忍無可忍出手推「C朗」,錯上加錯,最後球證用紅牌趕朗尼出場,「C朗」走向場邊時得戚地向後備席單眼,彷彿是因為朗尼受激失控而沾沾自喜。

其實「C朗」在決賽周前,經已試過與曼聯隊友雲尼斯達萊在操練中有拗撬,幾乎打交,前英格蘭射手舒利亞認為「C朗」布局害朗尼:「我知道他喜歡在球場『插水』,但估不到性格這樣差,他絕對是有心激嬲朗尼。我覺得朗尼回到曼聯後,甚麼都不用說,總之見到『C朗』就出拳打過去。」

C朗撥火 英民公敵

朗尼被趕出場成為全球爭論焦點,在旁煽風點火的葡萄牙球星基斯坦奴朗拿度(C朗),更因此成為英國人民公敵!

賽前已表明有意轉投皇家馬德里的C朗,似乎不介意與曼聯隊友反面,開波前朗尼與葡萄牙前鋒保列達閒聊,C朗竟突然走近,充滿敵意用頭撞朗尼。從電視所見,當時朗尼一臉愕然,似乎已被激嬲,結果朗尼在下半場發脾氣用腳踩葡萄牙後卡維奴要害,鑄成大錯。

據知,球證原本無打算向朗尼出示紅牌,不過C朗狂奔四十米跑到意外地點,然後不斷向球證撥火問:「為甚麼不趕他出場?」導致朗尼忍無可忍出手推C朗,錯上加錯,最後球證用紅牌趕朗尼出場,C朗走向場邊時得戚地向球員席單眼,明顯是因為激怒朗尼,奸計得逞而高興。

舒利亞叫朗尼打C朗洩憤

C朗賽後自辯,指自己只是提出抗議,並無要求趕朗尼出場,但無論如何,他已激怒了不少英國人,紐卡素名將舒利亞更激動,指朗尼日後若再見到C朗,應該打他一頓,以洩心頭恨。

June said...

如果我話佢都幾靚仔,你會否同我割席?

不過佢又真係好賤格,爭唔落,我都希望法國打到佢落花流水!

Unknown said...

既然你認為涂漌生係靚仔,
咁你覺得佢靚仔都好正常既。。。
不過對我來說,這個人面目可憎...真係比涂先生更樣衰呀!!

Komino san said...

june, 你的眼光真令人失望,你小心比人呃呀!!
一睇C朗就知係衰人啦!

June said...

... 我都無話涂漌生係靚仔,只係話佢都"幾好"o者..

Unknown said...

贊成ar,,,
尋晚特登起身睇佢輸,而家心都涼哂!!
真係天有眼,惡人有惡報呀!!

Komino san said...

你都睇到工都唔返啦...
之不過好多人都係咁囉,我公司都有2個!!

Unknown said...

我邊有唔返工AR...只係遲少少到啫!!

Komino san said...

我見成日你都冇online,以為你冇返工。

Unknown said...

hey!!其實我都好忙ga lor...
唔係成日得閒MSN ga....