Sunday, July 02, 2006

八強止步


我以為我不會......結果還是流下失望的眼淚。

這是98世界盃英阿之戰的翻版,半場被逐,十二碼落敗。
我不認為朗尼是蓄意傷人;
我不認同派遺腳風不順的林伯特打頭陣的做法;
雖敗猶榮,同樣也是自取其咎。

這是一個極度殘酷的賽果,
希望這個教訓能讓他們成長,
今天八強止步,重整旗鼓,苦練十二碼,
兩年後,歐洲國家盃再放光芒!

昨夜同樣出現十二碼,雖然都會緊張,但感覺則完全不同。
剛才,我的心差點要跳出來了,呼吸困難得有想嘔的感覺,
此刻內心仍然屈悶非常。
這就是足球的魔力,難以抗拒的魔力。
往後的賽事,終於可以放平常心去欣賞了。

p.s. 數小前後,巴西同告八強出局,真是一個令人意外的賽果。

4 comments:

Komino san said...

呢個晚上(定晨早?)...很多人都帶著失望忐忑入睡。

Unknown said...

我係英格蘭fans, 我細佬係巴西fans,
睇完兩場波之後,除左冇精神之外,一提起世界盃成個人都冇心機lu....(>.<)

Block27 said...

英格蘭再次互射十二碼出局.
好失望啊.

Unknown said...

係囉...真係超級失望呀!!次次都係十二碼... (>_<)

不過其實保羅羅賓迅都算幾「咋」,
一次都捉唔到路。