Thursday, July 28, 2005

蠻不講理

劇場規矩:為免影嚮其他觀眾及台上演員演出,遲到者需在場外觀看電視轉播,等待一幕結束方可進場。

一名觀眾遲到11分鐘,怒氣沖沖走到前台投訴不能進場,鬧得面紅耳赤,以下節錄了幾段,很有趣。

(一)
a: 有冇攪錯,點解遲到唔可以入場,每人都有遲到的原因,點解遲到少少便要罰企?是針對我嗎? (明明其他遲到的觀眾都在等)
F: 我地唔係罰你,這是劇場規矩……為免影響其他觀眾。
a: 我就咁行入去,唔會嘈,唔會影響到人架!!
F: …除了觀眾外,連表演者都會影響到。
(二)
a: 其實其他觀眾都好不滿,不過係我一個咁蠢,咁戇居嚟投訴啫!
F: 係 / 晤 (異口同聲地回應)
a: 你地咁樣做對d觀眾好唔公平。
F: 若不履行規定,對場內千多位觀眾更不公平……
(三)
a: 點解我遲到一分鐘你地就要罰我,你地遲10分鐘開場就得,我遲一分鐘(咁就當自己遲少咗?!)就要罰我企。
F: …已註明係8時正開場,為配合場地安排……
a: 如果你地準時開場,咁我8:11pm到都唔洗企咁耐,點解你地遲開場就懲罰我?
(四)
a: 同你地講都冇用,你地都幫唔到我,我有冇其他途徑投訴,我可以搵邊個?
F: 係既,我地喱刻真係幫你唔到,不過其他投訴途徑,都係我地幾個人(^_^)

很明顯我們都不適合當客戶服務員,談不上兩句便要扯火了,而且態度亦很強硬,弄得那男人愈鬧愈激動,好像快要爆血管似的。我們就是看不過眼,這種人將自己的責任和過錯都推到別人身上,嚴重自我中心,罔顧他人感受,要不得。

2 comments:

Komino san said...

講咁耐都係怕企啫,比張櫈佢坐咪得囉!!

Anonymous said...

莫講話自己比錢出來娛樂的人會遲到, 前一陣子有兩位從每間大學選出來拿取獎學金的所謂優異生都一樣在領獎當天遲到.......時間觀念真的不時每個人都有, 而且每個人的心態都是,浪費別人的時間不多打緊,浪費自己的時間卻萬萬不可.