Wednesday, July 20, 2005

《危險人物》留言版


最近愛上了看亞視的《危險人物》,真人真事改編,劇情推進明快,配合翁靜晶的法律觀點,是近年看過較有深度的電視劇集。

由於故事源自真人真事,所以每段細節都反映著人性的醜惡和社會弊病,偶然也有感動的場面。曾經收看《天水圍倫常慘案》及《秀茂坪少年殺人事件》兩單元,劇集內一張張陌生的面孔,使我看起來更投入。不過亞視的畫面質素,始終較差;翁靜晶的愛登士扮相,既嚇人又惹笑,如能改善一下便更好。

很高興看到亞視的努力和進步,儘管亞洲先生的製作再差,也見到他們的創意;比起無線的照板煮碗,確實誠意可嘉。

4 comments:

Komino san said...

我同屋只要在家都要睇呢個節目,仲係唔準轉台果隻,結果我都有睇幾個個案.
早前仲有{八仙飯店},{校長殺人},我覺最好睇都係{滾油殺夫},個個演得好似親身經歷咁.
亞視既演員都做得好落力,只可惜來來去去都係果幾個女演員--主持籌款節目又係佢,做劇集演貴婦又係佢,下午既婦女節目又見佢,到晚上做有個十幾廿歲女既殺夫兇手都係佢....
你都咪話係亞視冇咩發揮機會!!
翁小姐講野都好精境,佢以前寫過本'律師藤'我都有睇,OK唔錯,講不同個案,都學到野,可以一睇.如果冇翁小姐既面不改容既開場白同結尾,呢個劇集就稍嫌過於搧情了.
但最好笑都係每集結尾會有條有奬問題,試過幾次,問做主角果個係邊位演員....唉,你話點算?!!

t t said...

因為住處关係益發好奇﹐我睇哂一連三集「屯門色魔」。原來他當初犯案是因為想買樓搬離屯門結果被女朋友呃哂d錢﹐跟著癲咗。

個色魔做得好好呀。

另:我在追開心賓館﹐好笑的。

Unknown said...

嘩!你地睇嗰幾集都好似幾好睇咁,要download番先得! ^_^

我睇《天水圍倫常慘案》及《秀茂坪少年殺人事件》時,發覺犯人某程度上都係因為「面子」而沖昏頭腦,釀成慘劇,真係好悲哀。

或者有一日我地身邊既人都會突然變成「危險人物」,真係好可怕。

Anonymous said...

呢套野我反而覺得麻麻地, 唔知點解亞視既拍攝手法十年如一日都要係咁, 仲有次次睇都只係知道做危險人物, 永遠賣廣告都睇唔倒今集係講乜, 而且女主持永遠7分面上鏡...........