Wednesday, July 06, 2005

生日短訊

今天朋友生日,給她傳了一個祝賀短訊,祝她身材愈來愈苗條云云。短訊隨即得到回覆:
「...三年前你祝我成為全亞洲最粗小腿...現在反而祝我苗條, 三年後又會係點呢?...」

未幾,後補短訊又來了:
「仲有你仲祝我隻腳肥多幾寸呀...激氣...」

三年前的祝福,我早已忘得一乾二淨,縱然沒有兌現,但她仍然牢記至今,或許她真的是很生氣呢!這兩段短訊呼醒了我,我們已相交六年多了,三年後大家會怎樣,我不知道,但我相信我仍然會在你生日時給你發一個有趣的短訊,仍然會定期聚會。

Lam Lam,

其實我也常收到反祝賀短訊呀!收到時反而更快樂,因為那些都是為你度身訂造的,有誠意很多呢!

1 comment:

Anonymous said...

haa....sms 真係一個偉大發明...唔係都唔會有人知呢個秘密...不過你唔好祝佢more n more pretty la....yr wish 3 yrs ago didn't realize ma....kekeke...