Tuesday, July 05, 2005

酷熱天氣警告

天文台 天氣報告
。 最 低 氣 溫 約 28 度 。 日 間 天 氣 酷 熱 , 最 高 氣 溫 約 33 度 。 吹 輕 微 至 和 緩 南 至 東 南

辦公室 氣溫報告
。 最 低 氣 溫 約 26 度 。 日 間 空 氣 焗 熱 , 最 高 氣 溫 約 30 度 。 一 點 也 沒 有 。

不要誤會,我公司沒有響應綠色力量的呼籲,並已將冷氣的馬力全開。可是不管坐著或站著,我都感到渾身發滾,有中暑的感覺。這是報應嗎?人類實在不應佔據牛的地方,我們實在沒牠們那種能耐!

5 comments:

Komino san said...

well, 這是殺菌消毒的最高境界...你死得未?!
also,我覺得你個blogger應該有留言板,咁大家可以追下過去的的事件發展劇情...我都幾八卦,想知Martin同Emily到底好番未?!

Patrick said...

25.5度係不適合香港的

Unknown said...

25度對於我黎講係ok, 但我公司成30度,不但冇殺到菌,d同事都開始病la....

另外,留言板一事,我會考慮d。

Komino san said...

其實每朝一想到要返去呢個咁熱既地方就已經見頭暈,再坐埋果程車,落車時仲有d腳軟添...我個後遺症就係每到大暑小暑時都會見心翳,手尾咪話唔長!!
你因住至好!! 你個故事又發展成點呢?!

Unknown said...

Martin and Emily 既故事實在有太多構思了,我也有點跟不上,待我定好劇情,會發表續集la....FANS熱切期待吧!!