Monday, May 15, 2006

香港的觀眾

在《藤田惠美演唱會》完場時,這場廂,藤田與樂手們走遍台左中右躹躬謝幕時,展露出日本人的禮貌時;那邊廂,台下的觀眾當知道已唱過最一首歌後,便迅即轉身離開,以背部來回敬表演者的謝意,香港人的著數攻利主意盡情表現。

對於在現場看到的一切,身為香港人,我感到十分羞恥;
他們衣著光鮮,但就連一點基本禮貌都沒有。
到底香港人在趕什麼?
是不是我們的時間都比其實地方的人少呢?
我們的時間真的寶貴得連好好看完謝幕的一分鐘也騰不出來嗎?

4 comments:

Anonymous said...

妳好,我先介紹自己吧,我叫mike
我是因為在yahoo搜尋一升的眼淚時發現妳的網誌的,妳寫得很有趣哦,努力~

Unknown said...

ar mike, 你好!
自從換新工作後,我的blog已開始收到投訴,說近來的文章較為流水帳...原來尚有人覺得有趣,也有一點欣慰呢!

歡迎繼續到來留言。其他朋友,我會檢討下架啦!!下次寫番好d啦!!

Anonymous said...

估唔到妳會咁快就覆我......
我覺得妳真係寫得幾好架
我識得幾個編輯朋友都冇妳寫得好
睇吓睇吓就睇左一個月喇
本來都想同朋友去睇藤田惠美既
但無理由為左一首溫暖的詩句而睇架
所以最後都係冇睇到
但妳最後講既香港人心態
我就唔係好認同
其實好多香港人都好有禮貌架
日本咪又係有好多無禮貌既人
一樣米養百樣人
香港人衰就係衰在唔識點樣尊重表演者
唔識點樣好好咁欣賞/感受一場好既表演
費話太多了,必見怪!

Unknown said...

(^_^)嘩!一個月,好忠實呀!!
這裡寫什麼都可以,隨便發言。

唔識尊重嗎?大概認同。