Saturday, September 24, 2005

曼聯vs布力般

早前連續三場和波,已沒有心情為曼聯寫文章,因他們的表現實在不濟,但總算是和氣收場。

今天以1-2落敗,對於他們在下半場沒神沒氣的表演,除了失望更有點兒憤怒,實在不是我想看到的曼聯。

比賽期間,爸爸跟我說:「C.朗拿度是繼科蘭後,第二個經常被我狂罵的人。」沒錯,他真的很討我厭,比科蘭要討厭十倍有多,他就是所有攻勢的休止符,這刻他尚未有穿7號球衣的資格。

3 comments:

Block27 said...

曼聯主場對布力般的表現.
我好失望...

Anonymous said...

d講波佬都成日講, 5-6年前曼聯係果班人, 而家都仲係....新既又狂燥, 舊既又老....我老公好早已經唔再睇曼聯了.

Unknown said...

唉!正所謂「愛之深,恨之切」(唔知有冇錯字!?)
我唔會放棄佢地o架,十幾年太深感情啦!