Monday, March 24, 2008

復活了嗎?

過去兩星期,我仿佛人間蒸發了般,腦海裡的記憶一遍矇糊,只記得那天晚上,不管前一晚工作至淩晨四時,還是要去大喝大唱,痛快地玩了一場。。。

為了一個倉猝促成的復活節活動,我得在不足兩星期的時間內,安排三個場地的活動加一個啟動禮,我每天都在寫上「deadline」的平衡木上行走,過著煉獄一般的生活。這四天復活節假期,我錯過了四套很好的電影,買票的錢先不說,單到找朋友代看,然後再嚷著要他們轉述劇情,心裡已夠酸溜溜的了!還有機會再欣賞嗎?那些紀錄片,我真的很想看呢!

明天,公眾假期過去了,又一個工作天......

魏如萱 - 「香格里拉」

7 comments:

卡臣 said...

"在不足兩星期的時間內,安排三個場地的活動加一個啟動禮" - 都未夠舊公司咁癲!

Unknown said...

不相伯仲la!! 今次我包辦埋俊仔同度劇本既工作,撈埋你嗰份,你話死唔死呀!!

不過,睇黎我條命係咁架喇!! 唯有認命啦!!

June said...

喂喂,大忙人,有利是俾你,要唔要先?

Unknown said...

嘩~!梗係收啦! 你試下唔比我呀...我實追到你瘦架!

June said...

忙完之後call我啦,唔係d利是就撥入「小白護眼基金」,哈哈!

Unknown said...

最近冇咁忙啦!!小白隻XXL眼就咩D要成立護眼基金AR??

June said...

XXL眼目標大,容易被其他小動物襲擊呀麻。