Monday, February 25, 2008

螢光羽絨

最近,我的運動量近乎零,要數最劇烈的運動,大概是上星期六在朋友家中通宵打Wii Sport罷了!今天,相約好友打羽毛球,出了一身汗,嘩!真爽~~!

回到家中,乍看一件螢光羽絨掛在廳中,細看之下,噢!那不是媽媽的米白色羽絨嗎?幹嘛弄成這樣?不過,「紮染」本來就是媽媽的專長,完全稱不上新奇事;我走進睡房,隨便問道:「你是把螢光筆放進洗衣機了嗎?」

換來的,竟然是這樣的答案。。。

媽媽笑說:「唔係,我係手洗架!嘻嘻~!放左水之後,本來係要落洗衣粉o既,點知~落錯左咖喱粉喎......」

嘩哈哈~~!本來己夠累的我,除了笑,什麼話都說不出來...

我敢說我的媽媽是世上最具創意的媽媽,MaMa, I Lov U!!

《媽媽的爆笑軼事》
眼看《我的低能之道》暢銷大賣,真想為媽媽推出一本《媽媽的爆笑軼事》,有人願意投資嗎?相信我,她必定會比花師奶更受歡迎!呵呵~!

9 comments:

t t said...

下次食咖哩小心食咗洗衣粉

Unknown said...

哈哈!!我諗洗衣粉唔會黃色呱!!

不過我check過,支咖喱粉細細支,而家得返一半;盒洗衣粉盤咁大,真係好鬼容易攪錯,我之後會小心d架啦!!

Hey, many thanks for ur help on HKIFF tkt booking!!

卡臣 said...

一於加埋washabi
染色做迷彩..猿人羽絨
勁!

Unknown said...

haha....都幾好wor!!不過咁就要加埋朱古力粉先得lor!!

不過,當我阿媽望住件一撻撻既羽絨時,我老豆都有提議叫佢倒埋剩餘既咖喱粉落去再洗返勻佢呀!!!哈哈~~!

t t said...

其實﹐﹐羽絨点能夠手洗的呢﹐﹐

(啲飛會3月4日前到﹐再call你 :)

Anonymous said...

係邊度搵《我的低能之道》呀....
SM

Unknown said...

之前一般書店都有得買,而家開益執左,唔知仲有冇餘貨呢?!

如果無,不如我出一本阿JAY版送比你AR!!

Unknown said...

TT,
羽絨點能夠手洗??
我阿媽無所不能,佢唔搵火燒,算正常LA!!

sammy b said...

auntie, i love u too!!!!