Wednesday, August 02, 2006

Long Time No See Gathering

一個晚上,勾起了萬多人的集體回憶,這就是軟硬的功力。

從舞台、服裝、道具、以下宣傳手法都十分軟硬,不算華麗,但精緻、有型。這談不上是一場演唱會,我會形容為一場精彩的Variety Show。

甫進場,我坐在第二行,嘩!很前呢?! 可惜,當派對開始後,我便知道自已應該是坐在全場的死位......我就坐在樂隊的後面,看不到舞台設計,經常看到的,只有軟硬的背面,就連舞蹈藝員都甚少走過來......不過,這夜我依然玩得很高興,謝謝小美幫我撲飛。

3 comments:

t t said...

明明內部認購﹐都只係得倒18行 T_T
不過yea﹐真係好正!

Unknown said...

如果十八行係正面既話,都ok la!!
不過睇完個人都真係幾開心!!

t t said...

唔正呀﹐起台左隊band 哥邊。

but anyway﹐佢哋放哂香港搞演唱會的所有原素落去而編排得好好。同埋正如你所講﹐無論content到setting都係soft-hard gesture﹐佢哋真係好犀利呀!