Saturday, November 29, 2008

東宮西宮七 香港公務員死亡筆記



驚喜:廖啟賢、何岱容小朋友
沒有陳淑莊的東宮西宮,換來兩位精靈可愛的小朋友來,有趣!

最深刻的畫面
奧巴馬的演辭錄像

「中國家書」中的一句:
美國以政治服務人民/中國以人民服務政治......(意譯, 記不清!)

對《東宮西宮》這齣政治喜劇,我實在有點麻木,
劇情以至見解都彷彿似曾相識,
不過,香港實在需要這種政治劇,
提昇一般市民如我在政治上的想考空間和層次,
希望下回能聯合大學作Research和研究,相信內容的根基會更廣更深。

至於Car Sir的部分,當然係the ¨best¨喇!哈哈!

8 comments:

卡臣 said...

阿car sir
同妳講聲thank you
搓your breast!

巴黎旅客 Voyageuse de Paris said...

I appreciate the performance!Comical and educational.

Unknown said...

卡臣: 你直情係Best of the breast la!!

巴黎旅客:Which part do u like most??
Also, I love Paris!!

巴黎旅客 Voyageuse de Paris said...

緊係卡Sir教英文個part,笑到肚痛!
另外,煲呔曾都做得好好。
還有以各年代流行歌曲帶出30年改革...

妳也愛巴黎?
太好了!

市場維京人 said...

個人同埋大把身邊嘅觀眾覺得被出賣了,因為由 Obama 演講嗰段開始,簡直同睇 youtube 冇分別。咁入場睇 drama 為乜呢?

Unknown said...

um.... 嚮睇obama嗰段片之前,我從來沒有真正看過全段,所以被obama既說服力所感動,同時,想到香港既領導,講句野都拖泥帶水,真係好悲哀。

正如我所說,對於東宮西宮,我都有點麻木,所以呢部分最吸引到我,而且响中國家書裡面,都有呼應到...

不過,我地亦都唔可以抹殺這部劇既功能和生活空間,正如,巴黎旅客不就很喜歡了嗎?!

Unknown said...

巴黎旅客:
卡Sir聽到你咁講一定好開心啫!!

卡臣 said...

卡Sir聽到你咁講
已經勁勁開心