Wednesday, August 06, 2014

陶藝,不是興趣,是一種鍛鍊!


本來貪得意同朋友柴娃娃去學陶瓷,諗住試下培養一項比較斯文嘅興趣,點知原來學陶瓷仲攰過露營,响力量運用上,亦有很大的學問。

溫柔的奧秘
有一次,我怎麼弄都不能把陶泥移到盤的中心位置,由求救丶忍耐到煩燥,我深明自己的不足!阿sir 不斷要我將內心的節奏放慢丶鍛練耐性…學習溫柔!

他說:妳對陶泥溫柔,靜心等陶泥的回應,它會告訴該移到哪裡!(嘩! 抽象到呢~!) 當你捱過了這一關,你自然會變得溫柔,行路都會行得慢啲!

友人聽罷也不禁偷笑了!沒錯,我走路真的很快,不過你可以話我粗魯,但唔可以話我唔溫柔囉!我有我溫柔的模式,只是跟一般女生不一樣而已!:P

唉~!有更直接的提示嗎?我真攪不懂你口中的“溫柔“是什麼東西!


不知不覺,學了八堂,由拉杯、hand build、做DECO、上色,我愈來愈愛陶藝,而且決心要克服「溫柔」。藝術嘅嘢,我唔識!不過,我覺得啲作品都幾OK吖!! 尤其係呢個岩石番皂盒,我覺得佢靚,佢就係無價嘅藝術品!



No comments: