Friday, September 15, 2006

空白短信

今天晚上,我收到一個短訊:「你想點玩完未」......

看一看寄件者名稱,檢視發送短訊紀錄,我便知道自己的沒手尾又惹麻煩了。

今天晚上,我又忘了把手機鍵鎖上,手機在袋子裡亂踫之下,竟然連續發出了超過廿多個空白短信給電話簿上的第一個聯絡人 -「七折的士」。其實,他已不是第一次收到我的亂發短信了,或許這回真的太過份,令他忍無可忍。

看過短信後,我立即回應......

「對不起, 我想大概是不小心踫到手機的鍵,真的十分對不起。我會把電話刪除。」

「我想問下你點解會有我電話?」

「你是七折的士司機嗎? 大概是搭的士後儲存起來,現在已把電話刪除。真的非常對不起!!」

.....未幾,他給我一個令人意外的回應......

「我不是的士司機 我電話是新開」(:p)

8 comments:

Anonymous said...

咁都得....
我諗呢d事只會發生喺妳身上....
不過都幾搞笑....
睇完之後...再諗埋妳個樣....搞笑屎=)

Unknown said...

我都覺得好攪笑...不過嗰個人就真係幾唔好彩!!

Komino san said...

你果然多奇遇...

t t said...

遲d可以將這些收集出書大賣

Unknown said...

出書都係一個好提議wor,我要好好考慮下先得!!

我前幾日食lunch,去洗手間(男女共用,得一架嗰d)又遇到一個男人在小解,佢背住我一邊小解,一邊同我講唔好意思(佢唔記得鎖門),超攪笑!!

Komino san said...

佢實在急....哈哈哈!!!

t t said...

阿J.....奇遇女王!

Unknown said...

"The Queen of unexpected"....
係我同事比我既稱號, 呵呵!!
佢地話唔明點解d奇事總會發生嚮我身上wor!!